اداره بهزیستی شهرستان کامیاران

وب گاه اطلاع رسانی اداره بهزیستی شهرستان کامیاران

وب گاه اطلاع رسانی اداره بهزیستی شهرستان کامیاران

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

همایش کشوری دستگاهها ی برتر در جشنواره شهید رجایی


دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در همایش کشوری دستگاهها ی برتر در جشنواره شهید رجایی، که صبح امروز 28 شهریور ماه سال جاری در محل سالن اجلاس سران برگزار شد ، با اهدا تندیس و لوح سپاس از سید صباح قریشی مدیر کل بهزیستی تقدیر نمود.

همچنین دکتر ربیعی وزیرتعاون، کارورفاه اجتماعی با تقدیم لوح تقدیر به سید صباح قریشی مدیر کل بهزیستی کردستان ،کسب رتبه اول و برتر بهزیستی کردستان را در شاخصهای عمومی و اختصاصی دستگاهها ی اجرایی  به ایشان و تمامی کارکنان این اداره تبریک گفت.

مراسم تکریم بازنشستگان و سالمندان شهرستان کامیاران



روز چهارشنبه 22 شهریور ماه سال جاری مراسمی جهت تکریم بازنشستگان و سالمندان در پارک ریبوار کامیاران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان کامیاران مراسم تکریم بازنشستگان و سالمندان در محل پارک ریبوار این شهرستان با حضور معاون فرماندار، شورای شهر، رییس و پرسنل بهزیستی، رئیس تامین اجتماعی، معاون جهاد شهرستان با مسئولیت بهزیستی و انجمن حمایت از حقوق معلولین  توسکا برگزار شد.
عطالله فرهادی معاون فرماندار ضمن پرخیر و برکت دانستن وجود سالمندان در خانواده و اجتماع،  گفت : زمانی ارزش سالمندان را درک می کنیم که متاسفانه در بین ما نیستند .
وی ضمن تشکر از اداره بهزیستی و انجمن حمایت از حقوق معلولین توسکا در خصوص برگزاری این مراسم تصریح کرد: نقش آفرینی افراد سالمند در حفظ جایگاه سالمندان دارای اهمیّتی بسیار است و  برگزاری چنین مراسمهایی در سطح شهرستان برای ایجاد نشاط و سرور در بین سالمندان ضروری است .
ابراهیمی رئیس اداره بهزیستی ضمن خیر مقدم به مهمانان و مدعوین  گفت: جایگاه سالمندان باید همچون گذشته حفظ شود و سالمندان  به عنوان یک مشاور یا یک راهنما که چراغ مسیر زندگی ما هستند باید مورد احترام قرار گیرند.
در پایان مراسم، کنترل قند و فشارخون سالمندان توسط تیم مراقبت پزشکی صورت گرفت و از چند تن از  سالخوردگان با اهدای جوایزی تجلیل شد.
منبع : روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان

اجرای طرح لبخند(گه لاله ی پێکەنین) در کامیاران



طرح لبخند(گه لاله ی پێکەنین) برای دومین سال متوالی  با هدف نشاندن لبخند بر لبان دانش آموزان بی بضاعت در حال اجرا می باشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان کامیاران موسسه خیریه باقیات الصالحات با همکاری انجمن سلامت روان بانوان اقدام به برگزاری طرح لبخند نمودند. این طرح که با هدف تهیه لوازم التحریر، کیف، کفش و پوشاک دانش آموزان بی بضاعت صورت گرفته است تا 17 شهریور ماه جاری در حال اجرا می باشد.

ابراهیمی رییس بهزیستی شهرستان کامیاران از برگزاری چنین طرحهایی در سطح جامعه استقبال کرد و اجرای خیرخواهانه و خداپسندانه این طرح  را در جهت رفع نیاز بی بضاعتان به فال نیک گرفت و و ابراز امیدواری نمود که با مشارکت سازمانهای مردم نهاد تلاش هر چه بیشتر جهت رفع نیازهای قشر نیازمند و بی بضاعت صورت گیرد.


منبع: روابط عمومی بهزیستی استان کردستان

-->