اداره بهزیستی شهرستان کامیاران

وب گاه اطلاع رسانی اداره بهزیستی شهرستان کامیاران

وب گاه اطلاع رسانی اداره بهزیستی شهرستان کامیاران

مراسم تکریم بازنشستگان و سالمندان شهرستان کامیاران



روز چهارشنبه 22 شهریور ماه سال جاری مراسمی جهت تکریم بازنشستگان و سالمندان در پارک ریبوار کامیاران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان کامیاران مراسم تکریم بازنشستگان و سالمندان در محل پارک ریبوار این شهرستان با حضور معاون فرماندار، شورای شهر، رییس و پرسنل بهزیستی، رئیس تامین اجتماعی، معاون جهاد شهرستان با مسئولیت بهزیستی و انجمن حمایت از حقوق معلولین  توسکا برگزار شد.
عطالله فرهادی معاون فرماندار ضمن پرخیر و برکت دانستن وجود سالمندان در خانواده و اجتماع،  گفت : زمانی ارزش سالمندان را درک می کنیم که متاسفانه در بین ما نیستند .
وی ضمن تشکر از اداره بهزیستی و انجمن حمایت از حقوق معلولین توسکا در خصوص برگزاری این مراسم تصریح کرد: نقش آفرینی افراد سالمند در حفظ جایگاه سالمندان دارای اهمیّتی بسیار است و  برگزاری چنین مراسمهایی در سطح شهرستان برای ایجاد نشاط و سرور در بین سالمندان ضروری است .
ابراهیمی رئیس اداره بهزیستی ضمن خیر مقدم به مهمانان و مدعوین  گفت: جایگاه سالمندان باید همچون گذشته حفظ شود و سالمندان  به عنوان یک مشاور یا یک راهنما که چراغ مسیر زندگی ما هستند باید مورد احترام قرار گیرند.
در پایان مراسم، کنترل قند و فشارخون سالمندان توسط تیم مراقبت پزشکی صورت گرفت و از چند تن از  سالخوردگان با اهدای جوایزی تجلیل شد.
منبع : روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان

  • BEHZIST KAMYARAN

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
-->